loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

نیما بازدید : 695 1393/03/06 نظرات (1)

دانلود آهنگ جدید سون باند ادعا
آهنگ جدید سون باند ادعا با لینک مستقیم همراه با پخش آنلاین
Download New Music Seven Band Eddea
ترانه : علیرضا پیروزی | آهنگ : امیر قندی | تنظیم : آرش قندی و کیارش پوزشی

نیما بازدید : 689 1393/03/06 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید نیما مظفری و سعید پانتر عجیب غریب
آهنگ جدید نیما مظفری و سعید پانتر عجیب غریب با لینک مستقیم همراه با پخش آنلاین

Download New Music Nima Mozafari Ft Saeid Panter Ajib Gharib

ترانه : سینا ساعی  | آهنگ : خشایار اس.ار

نیما بازدید : 817 1393/03/06 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید مهرشاد موسوی روبان سیاه
آهنگ جدید مهرشاد موسوی روبان سیاه با لینک مستقیم همراه با پخش آنلاین
Download New Music Mehrshad Mousavi Black Ribbon

ترانه : حدیث ایران دوست | آهنگ : مهرشاد موسوی | تنظیم : اشکان سورانی

نیما بازدید : 665 1393/03/06 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید مصطفی مولایی کنارت آرومم

آهنگ جدید مصطفی مولایی کنارت آرومم با لینک مستقیم همراه با پخش آنلاین

Download New Music Mostafa Molaei Kenaret Aroomam

ترانه : محمد رفیعی | سنتور : علی ترابی | گیتار : بهروز میرزایی | آهنگ . تنظیم : شاهین طاها

نیما بازدید : 416 1393/03/05 نظرات (1)

 ایا شما از ظاهر خسته کننده و یکنواخت موزیک پلیراندروید خود خسته شده اید و می خواهید با دانلود نرم افزار بسیار جالب این محط را عوض کنید؟ در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما دوست داران موسیقی در دستگاه های آندروید را با یک اپلیکیشن جدید و بسیار زیبا جهت کنترل پخش موسیقی آشنا کنیم. با ما در معرفی نرم افزار حرفه ای Rocket Music Player همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

نرم افزار Rocket Music Player 2.8.2 در دو حالت پخش ساده و پخش حرفه ای برای شما کاربران قابل استفاده است ، حالت استفاده ی ساده از نرم افزار Rocket Player به شما این امکان را می دهد بدون نیاز به رو به رو شدن با دکمه های اضافی و یا طی کردن مراحل طولانی ، اقدام به پخش موسیقی مورد نظر خود کنید ، در حالت پخش حرفه ای Rocket Player ، ابزارهایی قدرتمند برای ساخت پلی لیست های سریع و همچنین کنترل اکولایزر داینامیک برایتان در نظر گرفته شده است ؛ پلیر قدرتمند Rocket دارای مجموعه ای از پوسته های زیبا است که می تواند محیط پخش موسیقی های مورد نظرتان را شخصی سازی و متناسب با سلیقه ی شما تغییر دهد ، این پلیر به شما امکان استریم موزیک ها در Chromecast و همچنین امکان کنترل اکولایزر ۵ گروهی به صورت گرافیکی را می دهد ؛ در بخش جستوجوی فایل های موسیقی ، شما کاربران عزیز قادر هستید فایل های مورد نظرتان را بر اساس نام ، نام خواننده ، نام سازنده ، آلبوم ، تاریخ و… جستوجو کرده و اقدام به پخش آنان کنید ؛ لازم به ذکر است که هر زمان تمایل داشته باشید می توانید تگ مربوط به فایل های موسیقی را نیز ویرایش کنید ! علاوه بر این ها Rocket Music Player قادر است ویدیوهای موجود در دستگاه های شما را با کیفیتی فوق العاده پخش کند. امیدواریم لذت ببرید.

نیما بازدید : 1086 1393/03/05 نظرات (0)

ایا تا به حال با مسئله ی مدیریت و یا استخراج محتوای فایل های فشرده مثل zip , rar در دستگاه های اندروید مواجه بوده اید و نیاز به دانلودمرافزار جانبی دارید؟ آیا از پیدا کردن ابزاری مناسب جهت اینکار ناموفق بوده اید؟ دلسرد نباشید ! ۷Zipper با امکاناتی فوق العاده قدرتمند در زمینه مدیریت حرفه ای انواع فرمت های فشرده ، قادر است امکان پشتیبانی و مدیریت اینگونه فایل ها را در دستگاه های آندرویدی شما فراهم کند !

پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

ممکن است پس از مطالعه عنوان این مطلب ، تصور کنید که تنها با یک استخراج کننده فرمت های ۷z طرف هستید ، اگر اینگونه است باید بگوئیم سخت در اشتباهید ! ۷Zipper در واقع نام یکی از قدرتمندترین فایل منیجرهای سیستم عامل آندروید است که امکانات مدیریتی انواع فرمت های آرشیو را نیز در خود جای داده است ؛ مهم ترین امکانات نرم افزار ۷Zipper عبارت است از : قابلیت کپی فایل ها ، انتقال فایل ها ، امکان حذف فایل های مختلف ، اجرای فایل ها با اپلیکیشن های مورد نظر ، مدیریت حرفه ای انواع فرمت های فشرده از قبیل ZIP, ALZ, EGG, TAR, TAR.GZ, TAR.BZ2, GZ, BZ2, RAR, JAR, 7ZIP, LZH ، نمایش میزان فضای اشغال شده در حافظه دستگاه و مموری کارت ، بک آپ گیری از اپلیکیشن ها ، امکان فشرده سازی فایل ها ، نمایش عکس ها ، نمایش فایل های فلش ، تسک منیجر ، نمایش اطلاعاتی نظیر پردازنده ، رم و …

نیما بازدید : 401 1393/03/05 نظرات (0)

با دانلود بازی های رنگارنگ و زیبا موافقید.در بازی میوه ها را کنار هم بچیند و سرعت عمل خودتان را بهبود ببخشید تا امتیاز کامل بگیرد.با .در خدمت شما هستیم با سری دوم بازی محبوب و بسیار زیبای Garden Mania ! در ماه های گذشته ، نسخه اول بازی محبوب و زیبای Garden Mania را برای شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی معرفی کردیم ، اکنون با انتشار نسخه دوم این بازی بسیار زیبا ، تصمیم بر آن شد که این بازی فوق العاده زیبا را نیز در اختیار شما گیمرهای آندرویدی قرار دهیم. با معرفی قابلیت ها و ویژگی های نسخه دوم بازی Garden Mania ما را همراهی کنید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

مطابق با روند همیشگی بازی و با جمع آوری میوه های مشابه در کنار یکدیگر به صورت سه یا چندتایی ، مراحل بالاتر را آزاد و رکوردهایی جدید به ثبت برسانید. در Garden Mania 2 نیز همانند نسخه اول بازی ، بایست همان استراتژی نسخه اول را در پیش بگیرید ، اما در این نسخه شاهد اضافه شدن میوه ها و حیوانات بیشتر و متنوع تر هستیم ؛ در نسخه دوم بازی Garden Mania حالات انجام بازی جدیدی نیز برایتان در نظر گرفته شده است و بسیاری از جوایز و امکانات بیشتری که در طول بازی با آنان آشنا خواهید شد. از مهم ترین قابلیت های نسخه دوم بازی Garden Mania می توان به موارد زیر اشاره کرد :

بیش از ۱۰۰ مرحله با مسابقات بسیار جذاب و اعتیادآور در محیطی دوست داشتنی و رنگارنگ ، یادگیری آسان و امکان پشت سر گذاشتن مراحل به صورت سه ستاره ، امکان همگام سازی با حساب کاربری در شبکه های اجتمعای جهت رقابت با دوستان ، محیطی زیبا با استایل دوست داشتنی.

نیما بازدید : 423 1393/03/05 نظرات (0)

 نرم افزار لانچر سولو یکی از بهترین نرم افزار ها در این زیمنه است که دانلود این برنامه را به شما توصیه میکنیم.ممکن است برای شما هم ظاهر پیش فرض سیستم عامل دستگاهتان خسته کننده و تکراری شده باشد ، معمول ترین روش استفاده از کاستوم رام های آندرویدی است ، اما با توجه به تخصص و آشنایی مورد نیاز برای تعویض رام های کاستوم ، لانچرهای مختلف این موضوع را به شکلی ساده تر تبدیل کرده اند. در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، با معرفی یکی دیگر از لانچرهای دوست داشتنی آندروید در خدمت شما کاربران دستگاه های آندرویدی هستیم.

پیش نیاز : آندروید ۴ و بالاتر

سرانجام بهترین لانچر آندروید از راه رسید ! Solo Launcher نام یکی از جدیدترین لانچرهای آندرویدی است که شعار آن از ابتدا ، سادگی در عین سرعت بسیار بالا بوده و هست ! اپلیکیشن جدید Solo Launcher تا به حال ۵ ستاره را به خود اختصاص داده و بازخوردهای فوق العاده ای را از سوی کاربران ، کارشناسان و همچنین منتقدان کسب کرده است. اینترفیس پیش فرض این لانچر بر پایه ی Holo Light UI بوده و استایل جدید آندروید ۴٫۴ را نیز با سرعتی بی نظیر به همراه دارد. لانچر جدید Solo در مجموع دارای بیش از ۳۰۰ حالت شخصی سازی آیکون ها و در مجموع بیش از ۳۰۰۰ استایل فوق العاده برای پوسته ها ، والپیپرهای زنده ، لاک اسکرین و حتی فونت های دستگاه های شماست ! این اپلیکیشن بسیار ساده و آسان طراحی گردیده و با سرعت بی نظیری که دارد ، کاربران فراوانی را روزانه به جمع دوست داران خود دعوت می کند. Solo Launcher سرعت، پایداری و همچنین سادگی بسیاری دارد ؛ به گونه ای که پس از استفاده از آن ، دیگر به سراغ لانچر دیگری نخواهید رفت ! در ادامه به کمک مجموعه ای از ویدجت های بی نظیر بر روی هوم اسکرین دستگاه های شما ، دیگر هیچ ایمیلی خوانده نشده باقی نمی ماند و تمامی رویدادها در پیش رویتان هستند. امیدواریم لذت ببرید.

نیما بازدید : 368 1393/03/05 نظرات (0)

با دانلود بازی فکری برای اندروید خودتان موافقید؟بازی پل سازی از بهترین این نوع بازی هاست که خلاقیت خاص خود را می طلبد.در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، با معرفی بازی جدیدی با نام Bridge Constructor Medieval در خدمت شما دوست داران و گیمرهای سیستم عامل آندرویدی هستیم. آیا برای این بازی فکری آمادگی لازم را دارید؟ مهارت خود را در حرفه ی پل سازی محک بزنید ! با ما همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

شما را به سفر در دوران قرون وسطی و انجام بازی شماره یک پل سازی در آندروید مارک با نام Bridge Constructor دعوت می کنیم ! در طول بازی Bridge Constructor Medieval شما به چندین قرن گذشته و در زمان شوالیه ها و قلعه ها سفر می کند ، در این دوران تاریخی لازم است که مهارت پل سازی خود را به رخ دشمنان بکشید ؛ در این دوران ممکن است جنگ هایی متعدد رخ دهند ، در صورتی که پل های ساخته شده از مقاومت کافی برخوردار نباشند در طول این جنگ ها ممکن است ضمن فروریزی مردمان شما را در معرض خطر جدی قرار دهند ! پل های مورد نظرتان را با ساختار ستون ها استوار و محکم کرده و با استفاده از ابزار هایی نظیر چوب، چوب سنگین، سنگ ، طناب و سقف پل ساختار پل ها را آماده سازی کنید. ممکن است در مراحل ابتدایی بازی ، خطاهایی را مرتکب شوید ؛ اما با مرور زمان و کسب مهرات ها ، فراخواهید گرفت که در هر سطح و مکانی بایست از چه ابزاری استفاده کنید. در زمان محاصره ، نیروهای دشمن پل های شما را بمباران می کنند ، با استفاده از سقف پل ها می توان از مردان و دستاوردهای حکومتی منطقه محافظت کرد. امیدواریم لذت ببرید.

نیما بازدید : 511 1393/03/05 نظرات (0)

نظرتان با دانلود یک نرم افزار کاملا فارسی برای اندروید خودتان چه طور است؟نرم افزار چت و گفت گوی فارسی انار! خدمت شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی هستیم با معرفی اولین اپلیکیشن حرفه ای ارتباطی فارسی در دستگاه های آندرویدی ! آیا شما از هم از دوست داران شبکه های اجتماعی هستید؟ انار نام اپلیکیشنی جدید جهت استفاده صحیح و رسمی از شبکه اجتماعی خصوصی برای ایرانیان و فارسی زبانان عزیز است ! با ما در معرفی این اپلیکیشن قدرتمند همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

” انار ” اولین شبکه ارتباطی و اجتماعی فارسی زبانان و دوست داران اپلیکیشن های Social است ؛ آیا شما هم دوستان زیادی دارید که دلتان نمیخواهد لحظه ای از آنان دور باشید؟ با انار ، همیشه با عزیزانتان در ارتباط هستید و هیچ گاه این ارتباط را از دست نخواهید داد ! به کمک اپلیکیشن محبوب Anar می توانید به صورت لحظه ای متوجه شوید دوستانتان در حال انجام چه کاری هستند ، شما کاربران عزیز می توانید تصویر کاربری خود را قرار داده و برای دوستانتان پیام ارسال کنید. ممکن است بخواهید در مورد محل فعلی یکی از نزدیکانتان اطلاع پیدا کنید ، نیازی به انجام تماس و یا ارسال پیامک نیست ! انار از تمامی این رویدادها اطلاع دارد و شما و دوستانتان را در محیطی امن در جریان کارهای فعلی همدیگر قرار می دهد. با توجه به حساسیت های شبکه اجتماعی و معضلاتی که ممکن است اپلیکیشن هایی نظیر وایبر ، لاین و… برای کاربران بوجود آورند ، برنماه نویسان فارسی زبان بر آن شدند تا اولین اپلیکیشن ارتباطی فارسی زبان را آماده و به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار دهند. پیشنهاد می کنیم از دست ندهید ، امیدواریم لذت ببرید.

نیما بازدید : 924 1393/03/05 نظرات (1)

اگر از علاقه مندان بازی های ساده و در عین حال سرگرم کننده و جذاب هستنید حتما سری بازی های زوما یا لوکسور را به خاطر دارید ! این بار مشابه این بازی را برای اندروید خود دانلود کنید. لوکسور و زوما از محبوب ترین بازی های کامپیوتری با حجمی کم ، طرفداران بسیار زیادی را به خود جذب کردند. Marble Blast Legend نیز یک گیم پلی دوست داشتنی و مشابه با این بازی ها را دارد که در ادامه به معرفی آن پرداخته ایم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

اکنون می توانید سری جدید بازی مشابه با Zuma را در دستگاه های قابل حمل خود بازی کنید ! Marble Blast Legend نام این بازی محبوب و دوست داشتنی است که توسط کمپانی معروفی که عناوینی همچون Save My Bird و Bubble Bird Rescue را عرضه کرده ، در اختیار شما کاربران قرار می گیرد. در این بازی دوست داشتنی ، مجموعه ای از توپ های رنگی از یک سمت از نمایشگر به صورت متصل به همدیگر شروع به حرکت می کنند ، شما به عنوان پلیر این بازی ، در بخش میانی دستگاهی را در اختیار دارید که توپ های رنگی را به ترتیبی که سیستم هوشمند ین بازی طراحی کرده است پرتاب می کنید. شما بایست توپ هایی را که در اختیارتان قرار می گیرد ، به سمت توپ های همرنگ نشانه گیری و پرتاب کنید تا از زنجیره توپ ها حذف گردند. لازم به ذکر است که برای حذف توپ های متصل به هم ، باید تعداد مجموعه توپ های زنجیره و توپ پرتابی شما حداقل ۳ عدد و یا بیشتر باشد. در واقع شما با شلیک توپ ها و حذف آنان از زنجیره ، سرعت حرکت آنان را کاهش می دهید و از افتادن توپ ها در گودال جلوگیری می کنید. امیدواریم این بازی زیبا مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.

نیما بازدید : 317 1393/03/05 نظرات (0)

اسناد آفیس یکی از پرکاربردترین نوع فایل ها در میان کاربران اسمارت فون ها و تبلت های هوشمند است بنابراین دانلود نرم افزار های افیس برای اندروید ضروری اس. ؛ روزانه تعداد بسیاری از کاربران از دستگاه های آندرویدی خود به عنوان وسیله ای آموزشی استفاده می کنند و با نصب اپلیکیشن های مختلف ، امکان اجرای فرمت های گوناگون را در آنان فراهم می آورند. در این مطلب قصد داریم شما کاربران دستگاه های آندرویدی را با نرم افزاری حدید جهت اجرای اسناد آفیس آشنا کنیم.

پیش نیاز : آندروید ۴٫۰ و بالاتر

Polaris Office نام نرم افزاری جدید و رایگان جهت اجرای آسنا و سریع اسناد آفیس در دستگاه های Smartphone/Tablet PC/Desktop است ، تاکنون بیش از ۶۰۰ میلیون از کاربران دستگاه های آندرویدی ، اپلیکیشن Polaris Office را به عنوان اپلیکیشن پیش فرض اجرای فرمت های آفیس برگزیده اند که در ادامه به شرح قابلیت های قدرتمند این نرم افزار می پردازیم. Polaris Office نام ابزاری رایگان جهت مدیریت و اجرای سریع فرمت های Microsoft Office در دستگاه های آندرویدی شماست ؛ علاوه بر این شما به کمک این نرم افزار می توانید فرمت های PDF را نیز در دستگاه های خود اجرا کنید ، بنابراین دیگر نیازی به اپلیکیشن های جانبی نظیر ادوبی ریدر و… جهت اجرای فرمت های PDF ندارید ! آیا تا بحال با مشکل نمایش نمودار اسلایدشو در دستگاه های خود مواجه شده اید؟ سند اصلی Microsoft Office همانگونه که در کامپیوتر پیش روی شما قرار می گیرد ، در Polaris Office نیز به همان صورت قابل مشاهده و خواندن است. بنابراین در هنگام ویرایش سندهای متنی ، اسمارت فون شما هیچ تفاوتی با کامپیوتر ندارد ! از این پس می توانید به وسیله ی Polaris Office ، فایل های آفیس را در هر زمان و مکانی مدیریت ، ویرایش و مطالعه کنید. در صورت تمایل ، می توانید فایل مورد نظرتان را به وسیله ایمیل به دوستانتان در دفترچه تلفن و یا شبکه های اجتماعی Messenger, Facebook, Twitter ارسال کنید. امیدواریم لذت ببرید.

نیما بازدید : 458 1393/02/23 نظرات (2)

دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری دروازه های دنیا
آهنگ جدید احسان خواجه امیری دروازه های دنیا با لینک مستقیم همراه با پخش آنلاین
Download New Music Ehsan Khaje Amiri Darvazehaye Donya

آهنگ : احسان خواجه امیری | ترانه : روزبه بمانی | تنظیم : بهروز صفاریان

نیما بازدید : 441 1393/02/21 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید نادر میزبان قلب شکستم
آهنگ جدید نادر میزبان قلب شکستم با لینک مستقیم همراه با پخش آنلاین
Download New Music Nader Mizban ghalb Shekastam
ترانه و آهنگ : امیر وکیلی | تنظیم : حکیم عباس اوغلی
ویالون ارکستر زهی : کیانوش شهنازی | میکس و مسترینگ : میلاد عزیز زاده
تهیه شده در کمپانی کالج

نیما بازدید : 347 1393/02/21 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید محمد امین قسمت
آهنگ جدید محمد امین قسمت با لینک مستقیم همراه با پخش آنلاین
Download New Music Mohammad Amin Ghesmat
ترانه و آهنگ : محمد امین | تنظیم : دی جی بلک زینگ (مجید الماسی)
باغلاما : سعید فرازمند | با تشکر از امیر علی نورایی و امیر حسین گودرزی

نیما بازدید : 550 1393/02/21 نظرات (1)

دانلود آهنگ جدید نوید حکیمی و حامد محمود زاده این چه حسیه
آهنگ جدید نوید حکیمی و حامد محمود زاده این چه حسیه با لینک مستقیم همراه با پخش آنلاین
Download New Music Navid Hakimi Ft Hamed Mahmoudzadeh In Che Hessie
ترانه و آهنگ : نوید حکیمی | تنظیم : مصطفی نصرالهی | میکس و مسترینگ : استودیو پاپ

نیما بازدید : 413 1393/02/21 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید مجید فلاح پور آشتی

آهنگ جدید مجید فلاح پور آشتی با لینک مستقیم همراه با پخش آنلاین

Download New Music Majid Fallah Pour Ashti

ترانه : سمیر فلاح پور | آهنگ : مجید فلاح پور |  تنظیم . میکس و مسترینگ : پیمان اصلانی

نیما بازدید : 480 1393/02/21 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی مرداب
آهنگ جدید میلاد بابایی مرداب با لینک مستقیم همراه با پخش آنلاین
Download New Music Milad Babaei Mordab

ترانه : علیرضا آذر | آهنگ : میلاد بابایی | پیانو : نیما علامه
میکس و مسترینگ : احمد صانقه | ارائه ای از کمپانی مزو

نیما بازدید : 357 1393/02/21 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید یوسف موذنی خط آخر
آهنگ جدید یوسف موذنی خط آخر با لینک مستقیم همراه با پخش آنلاین
Download New Music Yousef Moazzeni Khat Akher
ترانه : محسن محمودی | ملودی : محمد یاری | تنظیم : احمد ماهیان

نیما بازدید : 459 1393/02/21 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید شهرام گلزاده امشب
آهنگ جدید شهرام گلزاده امشب با لینک مستقیم همراه با پخش آنلاین
Download New Music Shahram Golzadeh Emshab
ترانه و آهنگ : شهرام گلزاده | تنظیم ، میکس و مسترینگ : شاهین طاها

نیما بازدید : 2188 1393/02/21 نظرات (1)

دانلود آهنگ جدید محمد آبادیان باز دوباره
آهنگ جدید محمد آبادیان باز دوباره با لینک مستقیم همراه با پخش آنلاین
Download New Music Mohammad Abadian Baz Dobareh
ترانه و موزیک: محمد آبادیان

نیما بازدید : 344 1393/02/21 نظرات (0)

دانلود آلبوم جدید علی زارعی عطر خاص
آلبوم جدید علی زارعی عطر خاص با لینک مستقیم و کیفیت خوب
Download New Album Ali Zarei Atr Khass
ترانه : ترانه مکرم , حنان کمالی , میلاد فیاضی | بوزوکی : بهنام حکیم

نیما بازدید : 331 1393/02/21 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید جاوید سلیمانی و رضا بهشتی حادثه
آهنگ جدید جاوید سلیمانی و رضا بهشتی حادثه با لینک مستقیم همراه با پخش آنلاین
Download New Music Javid Soleymani Hadese Ft Reza Beheshti

ترانه : جاوید سلیمانی | آهنگ : رضا بهشتی | سه تار : سعید فرازمند |  تنظیم . میکس و مسترینگ : مهدی حسینی

نیما بازدید : 570 1393/02/21 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید پازل باند بدم اومده
آهنگ جدید پازل باند بدم اومده با لینک مستقیم همراه با پخش آنلاین
Download New Music Puzzle Band Badam Omade

ترانه : مهرزاد امیرخانی | ویولون : احسان نی زن | گیتار : فرشید ادهمی

نیما بازدید : 496 1393/02/21 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید هادی شیخ بکلو آخرین باره
آهنگ جدید هادی شیخ بکلو آخرین باره با لینک مستقیم همراه با پخش آنلاین
Download New Music Hadi Sheykhbakloo Akharin Bare
ترانه . آهنگ : پیمان زارعی | تنظیم : آرمین حبیبی

نیما بازدید : 358 1393/02/21 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید مسعود فتحی تولدم مبارک نیست
آهنگ جدید مسعود فتحی تولدم مبارک نیست با لینک مستقیم همراه با پخش آنلاین
Download New Music Masoud Fathi Tavalodam Mobarak Nist
ترانه : عقیق آزاد | آهنگ و تنظیم : بهراد شهریاری
فولوت عربی : پرویز وزیری | گیتار : بهنام حکیم
۲۰ اردیبهشت ماه سالروز تولد مسعود فتحی را به ایشان تبریک میگوییم

نیما بازدید : 383 1393/02/20 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید امین فیاض و مهدی آمره خاطرت جمع
آهنگ جدید امین فیاض و مهدی آمره خاطرت جمع با لینک مستقیم
Download New Music amin Fayyaz Ft Mehdi amereh Khateret Jam
ترانه : ترانه مکرم | ملودی :علی اکبر بستی | ساکسیفون :هومن رها
تنظیم : بستی استایل ر.ف | میکس و مسترینگ:احمد سانقه

نیما بازدید : 435 1393/02/20 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید احسان عزیزی قسم میخورم
آهنگ جدید احسان عزیزی قسم میخورم با لینک مستقیم همراه
Download New Music Ehsan Azizi Ghasam Mikhoram
ترانه : نرگس جعفری | آهنگ : علیرضا طلیسچی
آهنگ و تنظیم : حامد برادران | گیتار : فیروز ویسانلو | ویولن : پیام طونی

نیما بازدید : 957 1393/02/20 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید مهدی یراحی غزل

آهنگ جدید مهدی یراحی غزل با لینک مستقیم

Download New Music Mehdi Yarrahi Ghazal

ترانه : عزیز آل رسام | آهنگ : کاظم آل ساحر | تنظیم : کوشان حداد | ویولون : احسان نی زن

میکس و مسترینگ : آرش پاکزاد

نیما بازدید : 847 1393/02/20 نظرات (1)

دانلود آهنگ جدید حامد پهلان و علی نجاتی آی خانوم
آهنگ جدید حامد پهلان و علی نجاتی آی خانوم با لینک مستقیم
Download New Music Ali Nejat Ft. Hamed Pahlan Ay Khanoom

ترانه . آهنگ : حامد پهلان | تنظیم : امیر ارشیا

نیما بازدید : 385 1393/02/19 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید علی اصحابی حس بی رحم
آهنگ جدید علی اصحابی حس بی رحم با لینک مستقیم
Download New Music ali Ashabi Hess Bi Rahm
ترانه : روح الله احمدی | آهنگ : علی اصحابی و علی حسن پور | تنظیم : امیر حیدری
گیتار : فیروز ویسانلو | ویولن : میثم مروستی

نیما بازدید : 618 1393/02/19 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید میثم رستگار نذار بگم

آهنگ جدید میثم رستگار نذار بگم با لینک مستقیم

Download New Music Meysam Rastegar Nazar Begam

فلوت : اکبر افشار | گیتار : امیر اوستا | ترانه . آهنگ . تنظیم . میکس و مسترینگ : افشین آذری

نیما بازدید : 420 1393/02/19 نظرات (0)

دانلود آهنگ شاد علی صدیقی جنس بهار
آهنگ شاد علی صدیقی جنس بهار با لینک مستقیم
Download New Music Ali Sedighi Jense Bahar
کلام : سهیل فتحی | ملودی و تنظیم : علی صدیقی | میکس و مسترینگ : امیر جمالفرد

نیما بازدید : 346 1393/02/18 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید محمد رشیدیان سایه
آهنگ جدید محمد رشیدیان سایه با لینک مستقیم

Download New Music Mohammad Rashidian Sayeh

ترانه و آهنگ : میلاد بابایی | تنظیم : امیر حیدری | میکس و مسترینگ : حامد برادران

نیما بازدید : 470 1393/02/18 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید مرتضی سرمدی تماشا کن
آهنگ جدید مرتضی سرمدی تماشا کن با لینک مستقیم
Download New Music Morteza Sarmadi Tamasha Kon

ترانه : مرضیه جان قربان | آهنگ ، تنظیم ، میکس و مسترینگ : مرتضی سرمدی

نیما بازدید : 432 1393/02/18 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید ناصر برخوردار نمیتونم باور کنم

آهنگ جدید ناصر برخوردار نمیتونم باور کنم با لینک مستقیم

Download New Music Naser Barkhordar Nmitoonam Bavar Konam

ترانه : حامد پرورده | آهنگ : سهیل بیانی مهر | میکس و مسترینگ : امیر محمدی

نیما بازدید : 359 1393/02/18 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید ناصر و مهرداد علوی رفیق قیمت نداره
آهنگ جدید ناصر و مهرداد علوی رفیق قیمت نداره با لینک مستقیم
Download New Music Naser & Mehrdad Alavi Refigh Gheymat Nadare
ترانه : مهرداد علوی | آهنگ . تنظیم : احمد سولو | باغلاما : بهنام حکیم

نیما بازدید : 704 1393/02/16 نظرات (1)

دانلود آهنگ جدید حسام الدین موسوی اینبار من نمیتونم
آهنگ جدید حسام الدین موسوی اینبار من نمیتونم با لینک مستقیم
Download New Music Hesamodin Mousavi Inbar Man Nemitonam
ترانه . آهنگ . تنظیم : حسام الدین موسوی

نیما بازدید : 576 1393/02/16 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید مهدی جعفری میرم از این خونه

آهنگ جدید مهدی جعفری میرم از این خونه با لینک مستقیم
Download New Music Mehdi Jafari Miram Az In Khooneh

ترانه : سجاد عزیزی | گیتار : مجید جوان | آهنگ . تنظیم : بهراد شهریاری

تعداد صفحات : 4

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 641
  • آی پی دیروز : 595
  • بازدید امروز : 3,667
  • باردید دیروز : 8,952
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 29,684
  • بازدید ماه : 82,254
  • بازدید سال : 547,576
  • بازدید کلی : 11,938,188
  • کدهای اختصاصی